2008. március 29., szombat

Csúcstalálkozó

-Ébresztő!
-Már megint? Autóút után (Medgyes-Kolozsvár) , repülőút előtt (Kolozsvár-Jéna) elcsigázott vagyok...
- Mesélj!
- Hol is kezdjem? Medgyesen nagyon jól telt, igazi kényeztetésben volt részem nagyszüleim és Isti nagybátyám társaságában. Aztán bejártam a kis családi világot: Segesváron meglátogattam közös dédnagyapánkat, Táteszt és találkoztam a segesvári nagyszüleiddel, Mamuval és N'Apuval; Déván találkoztam dédnagymamámmal és nagymamám rokonaival.
Milyen kár, hogy nem maradsz még!
Ja, igen! Mielőtt elmennék, megmutatom neked, mit tudok.
Gyakorlat teszi a mestert! - és Nagyapám készségesen gyakorolta velem az általam szorgalmazott felállást.
- Na, mit szólsz?
- Ez igen, öregem!Balról jobbra a lányunokatestvérek (Réka, Annamari, Zsuzsi) és gyermekeik (Ákos, Aba, Orsi, Félix-Hunor):
Mindig süt a nap!
-Anya, most már nagyon hiányzik Apa!
-Jó, kisfiam, indulunk! De jegyezd meg: ez is a mi otthonunk, ahol mindig nagy szeretettel várnak.

Nincsenek megjegyzések: