2010. február 22., hétfő

Nusi óvónéni írja:

Ma az első napszakban készültünk a kötött tevékenységekre. Mindenki valamit " dolgozott": leporelló könyvekből várat építettek, kis kivágott képekből leporellókat készítettek, meseszereplőket ismertek fel, legóból mesepalotát építettek stb. Néhány gyerek, segítségemmel egy bábut barkácsolt, a török császárt az ősszel beszerzett dísztokokból. Mikor már minden porcikája megvolt, az arcát alakítottuk, Ákos kedvesen hozza a filctollakat, hogy szájat is rajzoljunk. Megkértem vigye vissza a doboz filctollat a fiókba. Gyorsan teljesítette a feladatot, oly gyorsan, hogy amint a fiókot visszacsukta s rohant volna hozzám, lepottyant a fiók fölött levő vedrecske s kiborultak a játékok. A nagy zajra mindenki odanézett, Ákos rémülten állt meg. Odaszóltam: -Sebaj, szedd össze! Nagy gyorsan kapta föl a játékokat, majd nevetve mondta: -Jaj, Nusi, ÚGY MEGIJEDTEM, HOGY MAJDNEM SZÍNFARKTUST KAPTAM!!
Rákérdeztem, hogy mit mondott, gondolván, én nem értettem jól. Megismételte: SZÍNFARKTUST...
Hogy ezek a mókuskák miket tudnak!!

Nincsenek megjegyzések: