2010. február 22., hétfő

Borika és Esztike Erdélybe jön

Laciék május 9-én, vasárnap, 17:50-kor érkeznek a kolozsvári repülőtérre.

"Előzetes tervek szerint" május 10-én, hétfőn délután mennének autóval Szatmárra, a lányok dédnagymamájához.

Szatmárról 12-én, szerdán délben indulnának vissza Kolozsvárra.

Május 14-én és 15-én délelőtt (pénteken-szombaton) érettségi találkozós programok lesznek Kolozsváron. Szombaton délután megyünk velük Torockószentgyörgyre, ott lesz bankett, szállás egy éjszakára. (Ákos és Aba Kolozsváron maradnak a nagyszülőkkel.)

Május 16-án, vasárnap, 12:10-kor repülnek vissza Párizsba (onnan autóval Brüsszelbe). Vagyis a kolozsvári repülőtérre kell érkezni 11 órára (a WizzAir előírása szerint utazásra lehet jelentkezni 10:10 és 11:30 között).

"Hey Butthead, what is teenspirit?" "You mean you don't know? Dude, then I'm not gonna tell you." Beavis & Butthead

Nincsenek megjegyzések: