2012. március 25., vasárnap

Betegségre Barackmosoly

Múlt hét közepén köhögött az oviban, délutáni alvás közben. Csütörtökön éjjel felment a láza, pénteken nem ment oviba. Nagyi délben hívott, hogy nagyon fáj a füle.
Péntek dél lévén, egyenesen a sürgősségre mentünk. Elküldtek. Nincs mivel megvizsgálják a fülét, biztos fülgyulladása van.
Végül az Interservisannál kötöttünk ki. 70 lej a vizsgálat. Az orvosnő megállapítja: piros a füle, kezdődő fülgyulladás. Erre nagyon odafigyeltem: kezdődő. Antibiotikumot írt fel, egyebek mellett.
Megvásároltuk a gyógyszereket: 141 lej. Összesen: 214 lej. Felháborít és elszomorít: jó, én mondjuk dolgozom (több napot ezért a pénzért), de egy nyugdíjas ezek szerint nem engedhet meg magának egy fülgyulladást...
Este, mikor elérkezett a gyógyszeradagolás pillanata, nemet mondtam az antibiotikumnak. Abának egyszerűen elmúlt a fülfájása (nyomogattam többször a délután folyamán), láza nem volt. Az orvosnő reagálására próbáltam visszaemlékezni, arra a reakcióra, amikor belenézett Aba fülébe. Bizonytalanságot éreztem a hangjában.
Felhívtam Apát, megegyeztünk: ha felmegy a láza, beadjuk.
Füle nem fájt, de köhögött és taknyolódott. Egész héten nem ment oviban, Nagyi vigyázott rá. Csütörtökre be voltunk iratkozni Kati orvosnőnkhöz, így, amikor felment szerdán a láza, akkor is arra gondoltam, hogy kivárjuk a Katival való találkozást, az ő véleménye lesz a döntő.
Csütörtökön mindegyikünket megvizsgált, minden problémánkat kielemeztük vele. Abának piros a füle, de nem gyulladt.
Orrcseppváltás, köhögésszirup megy tovább, ennyi. Az antibiotikumot csak akkor, hogy szombatig felmegy a láza és gyengébb. Nem ment fel. Még az orra időnként tele van, de jobban van.
Nem mentünk el a hétvégi Molotov Koktél-találkozóra Váradra emiatt és az Apa elfoglaltsága miatt, de elmentünk ma a Varázsfuvolára.

Nincsenek megjegyzések: