2008. november 6., csütörtök

Keresem az igazit! - Kekszben.

Régóta tervezem, hogy megtalálom azt a kekszreceptet, amiből aztán mindig van a házban. Telerakni a szép dobozokat és tea mellé elővenni. Ma nekiálltam és kettőt kipróbáltam.

1. Martonossy Lászlóné Szatmári Ildikó (Bügyüsz) receptje:
Csokis-zabpelyhes keksz
20 dkg vaj/margarin, 3/4 bögre barnacukor, 3/4 bögre fehércukor, 2 tojás, 2 vaníliás cukor, 2,5 bögre finomliszt, 1 tk sütőpor, csipetnyi só, 1 bögre zabpehely.
Összekeverni + hozzáadni még 35 dkg csokidarabkát. Evőkanalanként tepsibe rakni, kicsit szétlapogatni és helyet hagyni köztük, mert nőnek.
Sütés: 180C, kb. 10 perc alatt sül meg (előmelegített sütőben)
Ilyen lett és nagyon finom (fuccs a ma reggeli torna hatásának!):
Komáromy Lászlóné Bődi Emese saját, kitalált receptje: (Hidegszamoson meg is kóstoltuk).
20 dkg rendes liszt, 20 dkg teljes kiőrlésű liszt, 20 dkg vaj, 1 sütőpor, 1 evőkanál méz, 1 tojás. Ezeket összegyúrom, darabolok bele 1 háztartási csokit meg birsalmasajtot. Kinyújtottam, kiszaggattam, megsütöttem.
Egy kicsit több mézet tettem bele, mert mi édesszájúak vagyunk... Ez is finom, íme:

Nincsenek megjegyzések: