2009. július 5., vasárnap

Juhász találkozó' 2009

Pénteken reggel összepakoltuk Aba ágyát és levittük a Teológiára, hogy a találkozó alatt ott, majd vasárnaptól az Ady utcában aludjunk. Ez volt az a momentum, ami Anyát sírásra késztette. Elbúcsúzni otthonunktól. Esküvőnk óta, 10 éve lakunk itt. Ákost és Abát ide hoztuk haza először. Sok nagyobb-kisebb élmény, emlék köt...Otthon. Fél napig tartott Anya sírása, aztán szerencsére volt tennivaló.
43-an találkoztunk, a család nagyobb része pénteken délután Désre - Barabás Samu és Vidovszky Ferenc szülővárosába - kirándult, másik fele városnéző sétára indult.
Reggeli, ebéd, vacsora a konviktuson:
Szombat reggeli után, Apa gondos útmutatásokat mond (autókba való beosztás, kaja+pia-információk), aztán indulás Tordára. Itt is két csoportra oszoltunk. Fele a tordai sóbányába, fele a tordai strandra utazott, majd délben együtt a látogattunk a Tordai hasadékhoz.Apa a strandra, Ákos Anyával a sóbányába ment. A sóbánya előtt már érezni a hőmérséklet-különbséget. Gábor, Ákos és Ábel:
Úgy érzem magam, mint a fagyott hús a hűtőszekrényben! - kiált fel Ákos a barlangúton. Sófal:
Ide lementünk:
A tordai hasadékról Gábor mesél:
Csoportkép:
Vasárnap délelőtt a Farkas utcai templomba hallgattuk meg Juhász Péter bácsi prédikációját. Ákos közben rajzolt. Juhász-találkozó:
A címerek láttán, Anya vázolt egyet, Ákos díszítette (pöttyözés, belső rajzok):
Templomozás után séta a Házsongárdi temetőbe.
Itt nyugszik Juhász Albert, Nagyapa 50 éve elhunyt nagyapja; D.Dr. Juhász István, Nagyapa édesapja; Juhász Istvánné Tavaszy Mária, Nagyapa édesanyja és Juhász Máté, Nagyapa 20 évesen elhunyt öccse.
Márta néni - Juhász István húga - áll a három sír előtt:
Délután búcsúvacsora az Ady utcában:
Nagyapa és Barna főzik a gulyást:
Volt névsorolvasás, kirándulás, emlékezés, elmélyülés, tarokk, csevegés, utazás, beszélgetés. De a beszélgetés sosem elég...